בוטנים קלויים מחיר

אם בא לכם ליהנות מנשנוש טעים ומלוח, שגם יספק לגופכם כמה ערכים תזונתיים חשובים, בוטנים קלויים הוא ללא ספק מועמד מוביל בקטגוריה. בוטן קלוי הוא הפרי היבש במחיר האטרקטיבי ביותר למי שמחפש נשנוש מלוח וטעים גם בצורתו המטוגנת.

אצלנו במור ולבונה תוכלו למצוא מבחר גדול של פיצוחים ופירות יבשים ובכלל זה גם מארזי בוטנים קלויים לרכישה לבית, למשרד, לחברים, לוועד העובדים, לאירועים, למוסדות חינוך או לכל מטרה אחרת. אנחנו במור ולבונה מקפידים לרכוש עבורכם את הבוטנים האיכותיים ביותר ולהבטיח את טריותם המלאה עד הרגע בו אנחנו מניחים אותם בידיכם.

כאן באתר מור ולבונה תוכלו ליהנות ממבחר מארזי בוטנים קלויים מחיר אטרקטיבי ותחרותי וכמובן משלוח מהיר וישיר עד פתח הבית. הזמינו עכשיו את הנשנוש האולטימטיבי לכל אירוע, לכל מסיבה ולכל רגע ואם יש לכם שאלות נוספות שתרצו לברר לפני ביצוע הזמנה, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 08-6161301 ונשמח לספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על בוטנים קלויים מחיר אטרקטיבי ואפשרויות הזמנה בכל כמות.

מור ולבונה משלבת בין מסורת ארוכת שנים של קלייה ייחודית יחד עם הקפדה על איכות ותקנים, ומציעה מגוון עשיר של מוצרים: שקדים, אגוזים, פירות יבשים, קטניות, תבלינים ועוד.

צרו קשר

מגש ט"ו בשבט בהרכבה אישית

6 סוגים לבחירתכם

לפנייה טלפונית:

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ

המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף | המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

פירוט מוצרים לבחירה - מארז הרכבה אישית לטו בשבט

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ
המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף
המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

לפנייה טלפונית: