מארז פירות יבשים

צימוקים, תמרים, שזיפים מיובשים, חמוציות מיובשות, משמשים מיובשים, שקדים, אגוזים, פקאנים ועוד שלל פירות יבשים מיוחדים – את כל השפע הזה אתם יכולים להזמין אונליין כבר עכשיו בחנות הפיצוחים והפירות היבשים של מור ולבונה ולקבל אותם במשלוח מהיר עד פתח הבית.

כשאתם צריכים קצת פירות יבשים ופיצוחים לאירוח או כשאתם רוצים להפתיע אדם קרוב עם מארז פירות יבשים שכל כולו שפע של צבעים וטעמים מן הטבע, בחנות המקוונת של מור ולבונה תוכלו להזמין מארז מעוצב וצבעוני למשלוח מהיר לכל כתובת שתבחרו. אנחנו במור ולבונה נדאג לבנות ולשלוח את המארז עם מבחר פירות יבשים ופיצוחים טריים, קראנצ’יים וטעימים ממיטב התוצרת בארץ ובחו”ל.

משלוח פירות יבשים הוא רעיון מצוין ולא רק בטו בשבט. אין כמו פירות יבשים כדי להביא את טעמו של הטבע האהוב כל כך על החך הישראלי ובמיוחד אם אתם גם לא צריכים לצאת מהבית כדי לבחור אותם אחד אחד. באתר מור ולבונה תוכלו לבחור את סוגי הפירות היבשים שתרצו לשלב במארז שלכם, לבחור כמויות, לבצע הזמנה אונליין ולהיות בטוחים שאת כל השפע הזה תקבלו כשהוא לגמרי טרי, במשלוח מהיר לכל כתובת שתבחרו. הזמינו מארז פירות יבשים כבר עכשיו פה בחנות מור ולבונה ואם יש לכם שאלות נוספות-צרו עמנו קשר בטלפון 08-6161301 ונשמח לסייע.

מור ולבונה משלבת בין מסורת ארוכת שנים של קלייה ייחודית יחד עם הקפדה על איכות ותקנים, ומציעה מגוון עשיר של מוצרים: שקדים, אגוזים, פירות יבשים, קטניות, תבלינים ועוד.

צרו קשר

מגש ט"ו בשבט בהרכבה אישית

6 סוגים לבחירתכם

לפנייה טלפונית:

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ

המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף | המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

פירוט מוצרים לבחירה - מארז הרכבה אישית לטו בשבט

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ
המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף
המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

לפנייה טלפונית: