סדר ט”ו בשבט

מה זה ט”ו בשבט?

בכל שנה, אנו חוגגים את ט”ו בשבט עם סלסלה עשירה של פירות יבשים בשלל צבעים ואולי גם עם חוויה ייחודית של נטיעת עץ. ט”ו בשבט הוא חג עברי המופיע לראשונה במשנה היהודית, שם הוא מוגדר כראש השנה לאילנות. המדובר למעשה בראש השנה למניין השנים של עצם קיומם של פירות האילן בארץ ישראל הקדושה.

לחג ט”ו בשבט ישנן גם השלכות על סדר המצוות התלויות בארץ ובכלל זה מעשר, מעשר שני, ביכורים, נטע רבעי ועוד. את חג האילנות מלווים בכל שנה שני מנהגים מרכזיים הכוללים נטיעת עץ ועריכת סדר ט”ו בשבט, במסגרתו אנו טועמים ממיטב הפירות של הארץ ובפרט שבעת המינים בהם התברכה מאוד ארץ ישראל.

פה באתר מור ולבונה תוכלו למצוא את כל מבחר הפירות היבשים איתם נהוג לערוך סדר ט”ו בשבט ובכלל זה תאנים, תמרים, צימוקים, שקדים, חרובים ואגוזים. בנוסף לכך, תוכלו למצוא פה באתר עוד שורה של סוגי פירות יבשים, שיעשירו את צלחת הסדר בשלל צבעים וטעמים ובהם, משמשים מיובשים, בננות מיובשות, לדר, גרעינים למיניהם ועוד.

באתר מור ולבונה תוכלו למצוא עוד שורה של פריטים בהם התברכה ארץ ישראל ויכולים להשלים מתנה נהדרת לכבוד חג ט”ו בשבט ובכלל זה מארזי פירות יבשים, שמן זית, דבש, יינות, קונפיטורות ועוד. הזמינו כעת משלל מארזי ארץ זבת חלב ודבש של מור ולבונה ושיהיה ט”ו בשבט שמח.

מור ולבונה משלבת בין מסורת ארוכת שנים של קלייה ייחודית יחד עם הקפדה על איכות ותקנים, ומציעה מגוון עשיר של מוצרים: שקדים, אגוזים, פירות יבשים, קטניות, תבלינים ועוד.

צרו קשר

מגש ט"ו בשבט בהרכבה אישית

6 סוגים לבחירתכם

לפנייה טלפונית:

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ

המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף | המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

פירוט מוצרים לבחירה - מארז הרכבה אישית לטו בשבט

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ
המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף
המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

לפנייה טלפונית: