פיצוחים ופירות יבשים

פיצוחים מתוקים בזול

חומוס אפשר להזמין בכל בית קפה אבל חומוס אמיתי קונים בחומוסיה. עם פיצוחים זה עובד בדיוק אותו דבר – אפשר להזמין גם בסופר מרקט, אבל קונים אך ורק בפיצוחיה. למה? כי הם פשוט הרבה יותר טובים, טריים וטעימים כשקונים אותם מהמומחים.

ישנו עולם שלם פיצוחים ופירות יבשים, שהדרך היחידה ליהנות מהם באמת היא להבטיח שהם טריים, איכותיים ומובחרים. אצלנו במור ולבונה כל סוג פיצוחים ובכלל זה גם פיצוחים מתוקים, טבעיים או מלוחים, נבחרים בקפידה רבה ונהנים מתחלופה מהירה, שמבטיחה טריות מקסימלית של התוצרת לאורך כל השנה.

פה במור ולבונה תוכלו להזמין מבחר גדול של פיצוחים בזול, להזמין מארזי פיצוחים במשקל, תערובות פיצוחים, מארזי פיצוחים ופירות יבשים עם או בלי סידור ולקבל כל הזמנה שתבצעו במשלוח מהיר עד פתח הבית.

באתר מור ולבונה תוכלו להזמין מגוון רחב של מתנות לבני המשפחה, לוועדי עובדים, למוסדות חינוך או לכל מטרה אחרת, להעשיר אותן עם פיצוחים מתוקים מארזי תמרים, אגוזי מלך וצימוקים, קונפיטורות מדהימות ועוד שלל עינוגי זבת חלב ודבש בהם התברכה ארץ ישראל.

הזמינו כאן באתר כל סוג של פיצוחים בהם אתם חושקים, בכל כמות ולכל תאריך או מועד ואנו נדאג לארוז עבורכם את הפיצוחים כשהם בשיא הטריות שלהם ולשלוח אותם אליכם עד פתח הבית או העבודה.

מור ולבונה משלבת בין מסורת ארוכת שנים של קלייה ייחודית יחד עם הקפדה על איכות ותקנים, ומציעה מגוון עשיר של מוצרים: שקדים, אגוזים, פירות יבשים, קטניות, תבלינים ועוד.

צרו קשר

מגש ט"ו בשבט בהרכבה אישית

6 סוגים לבחירתכם

לפנייה טלפונית:

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ

המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף | המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

פירוט מוצרים לבחירה - מארז הרכבה אישית לטו בשבט

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ
המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף
המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

לפנייה טלפונית: