פירות יבשים טו בשבט

סידורי פירות יבשים לטו בשבט – מור ולבונה

אומרים שהעין אוכלת לפני הפה וזה נכון בכל מנה שמוגשת לנו לאורך השנה כולה, אבל דווקא בקערת הפירות היבשים של ט”ו בשבט אפשר להבין את המשמעות האמיתית של הפתגם הזה. כדי לערוך סדר בט”ו בשבט לא צריך יותר מכמות נאה של פירות יבשים לטו בשבט, אותם ניתן לפזר בצורה שרירותית בתוך קערה או על גבי צלחת גדולה. מצד שני, סידורי פירות יבשים לטו בשבט, עם הפרדה פשוטה בין הפירות ובעין הצבעים שלהם, יכולה להעניק לנו חוויה חגיגית וקולינרית שונה לגמרי.

פה באתר מור ולבונה, תוכלו להזמין מבחר גדול של פירות יבשים טו בשבט במארזים מעוצבים ומסודרים בצורה כזאת שתביא לידי ביטוי את חגיגת הצבעים והטעמים הייחודית של החג הזה. במור ולבונה תוכלו להזמין פירות יבשים לטו בשבט בכל תצורה שתרצו ובמארזים לפי משקל, או שתוכלו להיעזר בשירותי עיצוב מארזי פירות יבשים של הצוות המקצועי במור ולבונה כדי לא רק לצאת ידי חובה, אלא לצאת גדולים באמת.

סידורי פירות יבשים לטו בשבט בשלל עיצובים ושילובי פירות, מארזי קרטון מעוצבים, סלסלות וכל סוג אחר של מארז, בתוספת שלל קונפיטורות ומקורמלים מיוחדים– וכאן במור ולבונה יש לכם מארז מעוצב ומפתה, אותו תוכלו להעניק לבני המשפחה, לעובדי הארגון בו אתם עובדים או לקרובים שלכם.

מור ולבונה משלבת בין מסורת ארוכת שנים של קלייה ייחודית יחד עם הקפדה על איכות ותקנים, ומציעה מגוון עשיר של מוצרים: שקדים, אגוזים, פירות יבשים, קטניות, תבלינים ועוד.

צרו קשר

מגש ט"ו בשבט בהרכבה אישית

6 סוגים לבחירתכם

לפנייה טלפונית:

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ

המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף | המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

פירוט מוצרים לבחירה - מארז הרכבה אישית לטו בשבט

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ
המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף
המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

לפנייה טלפונית: