שקדים טבעיים מחיר

הוא עשיר בחלבון, סידן, ויטמינים ואפילו ברזל והוא אחד מהפירות היבשים הטעימים ביותר בתצורתו הטבעית – שקד טבעי, הפרי היבש האהוב בישראל שצומח ושופע בכל שנה בדיוק בראש השנה לאילנות.

אם אתם מחפשים תחליף בריא ומזין לגרעינים מלוחים או למנצ’יס של ערב, או שאתם פשוט רוצים ליהנות מנשנוש טעים במיוחד, שגם ישפר שורה ארוכה של מדדים תזונתיים בגופכם, שקדים לא קלויים הוא הנשנוש הזה.

אצלנו במור ולבונה תוכלו להזמין מבחר גדול של פיצוחים ופירות יבשים, הן ברכישה פרטית והן כמארזי מתנה לארגונים, ועדי עובדים, מוסדות חינוך, אירועים ועוד. אצלנו במור ולבונה תוכלו ליהנות ממקסימום טריות וטעם של שקדים טבעיים מחיר אטרקטיבי והבטחה בלתי מתפשרת לאיכות וטריות.

אם בהזמנת שקדים לא קלויים מחיר מהווה עבורכם מחסום לצריכת המעדן הטעים והבריא הזה, אצלנו במור ולבונה תוכלו ליהנות מהאפשרות להזמנת שקדים לא קלויים בכמויות גדולות ובמחירים שרק הולכים ויורדים ככל שהכמות הולכת ועולה.

לבית, לאירוע, לחברים, לוועד העובדים או למורים במוסד החינוך שלכם – לכל מטרה שהיא, הזמינו אצלנו במור ולבונה שקד טבעי עם עוד מבחר גדול של פיצוחים, פירות יבשים וכל טוב ארץ ישראל, ארז זבת חלב ודבש, וקבלו הכל במשלוח מהיר וישיר עד פתח הבית. ואם יש לכם שאלות נוספות לפני הזמנה, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 08-6161301 ונשמח לסייע.

מור ולבונה משלבת בין מסורת ארוכת שנים של קלייה ייחודית יחד עם הקפדה על איכות ותקנים, ומציעה מגוון עשיר של מוצרים: שקדים, אגוזים, פירות יבשים, קטניות, תבלינים ועוד.

צרו קשר

מגש ט"ו בשבט בהרכבה אישית

6 סוגים לבחירתכם

לפנייה טלפונית:

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ

המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף | המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

פירוט מוצרים לבחירה - מארז הרכבה אישית לטו בשבט

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ
המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף
המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

לפנייה טלפונית: