מגש פיצוחים לאירוח או לשבת חתן

רוצים לקשט את השולחן עם מבחר ענק של פיצוחים טריים, קראנצ’יים וטעימים שאי אפשר להרחיק מהם את היד? במור ולבונה תוכלו להזמין מגש פיצוחים לאירוע לכבוד כל אירוע, חגיגה או מסיבה שאתם עורכים או פשוט להזמין מארז פיצוחים מוכן, שבו תמצאו מבחר מגוון ועשיר של פיצוחים.

פיצוחי מאני של מור ולבונה - ליחצו כאן

מגשי פיצוחיםכל המארזים וכל מגשי הפיצוחים של מור ולבונה הורכבו בצורה מקצועית כדי להעניק לכם את חוויית הפיצוחים האולטימטיבית וכולם גם נשלחים אליכם כשהם בשיא הטריות. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להזמין למשל מגשי פיצוחים לשבת חתן ולהרכיב את מבחר הפיצוחים, הכמויות והמינונים בעצמכם, גם את זה תוכלו לעשות דרך מור ולבונה וגם במקרה הזה, תוכלו ליהנות ממקסימום קראנצ’, מקסימום טריות ומקסימום טעם.

מגש פיצוחים הוא לפעמים הדבר היחיד שחסר בשולחן צבעוני ושופע ואם אתם לא רוצים שזה יחסר גם בשולחן הצבעוני שלכם, הזמינו עוד היום מארז פיצוחים או מגש פיצוחים לאירוח של מור ולבונה ואנו נדאג לשלוח לכם אותו במהירות עד פתח הבית. אין צורך לצאת מהבית, אין צורך לכתת רגליים בין פיצוחיות ואין צורך לחפש חניה – כאן באתר תוכלו להזמין את כל הפיצוחים והפירות היבשים שנפשכם חושקת בהם ואנו נשלח את הכל ארוז וטרי ישירות אליכם עד פתח הבית. הזמינו כעת או צרו קשר בטלפון 08-6161301.

 

להזמנת מארזי שי לכבוד טו בשבט ליחצו כאן

מור ולבונה משלבת בין מסורת ארוכת שנים של קלייה ייחודית יחד עם הקפדה על איכות ותקנים, ומציעה מגוון עשיר של מוצרים: שקדים, אגוזים, פירות יבשים, קטניות, תבלינים ועוד.

צרו קשר

מגש ט"ו בשבט בהרכבה אישית

6 סוגים לבחירתכם

לפנייה טלפונית:

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ

המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף | המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

פירוט מוצרים לבחירה - מארז הרכבה אישית לטו בשבט

מחיר: 42 ש"ח

סה"כ משקל מקסימלי: 840 גרם
משקל המגש בתמונה: 730 גרם
גודל המגש: 25 ס"מ
המוצרים בהשגחת בד"צ בית יוסף
המחירים לפני תוספת מע"מ

משלוח חינם בהזמנת 250 מארזים ומעלה

לפנייה טלפונית: